תוספות והארכת שיער

תוספות שיער ומילוי

השיטה היחודית שלנו והשאר…

פריצת דרך בתחום הארכות/מילוי שיער!

אנחנו מייבאים שיער בתולי איכותי וגם שיער מעובד ברמה הגבוהה ביותר.

צמידי שיער

שיטה חדשה יחסית למילוי והארכת שיער, השיטה השיער מגיע מחובר כמו וילון, ובעבודה מדוייקת תוך התחשבות במבנה הפנים והראש אני מחבר את ה"וילון" במספר אזורים.צמוד לקרקפת חשוב לדעת ששיטת החיבור ועבודה נכונה ימנעו נזקים לשיער הלקוחה והתוספת תאריך ימים.

יתרונות- החיבור מינימלי/זמן העבודה קצר/לא פוגע בשיער הלקוחה/אפשר לאסוף את השיער לקוקו גבוה מבלי שיראו או ירגישו,מושלם!

חסרונות-תחזוקה בין טיפול לטיפול עד חודשיים

 

מילוי שביל חלק עליון – יחידות שיער

נשים רבות סובלות מדלילות שיער בחלקו העליון של הראש-השביל, לבעיה הזו קיימות 2 אופציות מילוי. הראשונה היא יחידת שיער טבעי שמחוברת לבסיס דקיק שנראה כמו הקרקפת,לאחר התאמה אישית ומדידה הלקוחה מניחה את יחידת השיער על האזור הדליל וזה נראה מושלם! האופציה השניה שיטת REFILL בשיטה הזו אני משתמש בטכנולוגיה של מילוי ריסים רק שכאן נחבר שערות בודדות לשיער קיים וכך נמלא את הקרקפת הדלילה השיער מושלם.

החרוזים(לא עושה)
-זוהי שיטה שבה מחברים המון קבוצות שיער לפחות 90!!!)לשיער הלקוחה ע"י חרוז/טבעת מתכתית שנסגרת בלחיצה-לאחר כמה שבועות השיער של הלקוחה נחתך כתוצאה מהמתכת הדחוסה,התוספת נופלת,וללקוחה שרצתה שיער מלא-נשאר פחות שיער משהיה בתחילה.

קרטין/דבק פולימרי (לא עושה)
בשיטה זו מחברים כמות גדולה של קבוצות שיער כמו בשיטת החרוזים אלה שכאן החיבור נעשה בשילוב מכשיר חם הממיס את קצה התוספת וכשהחומר מתקרר עם השיער של הלקוחה נוצר החיבור-חשוב לדעת-כמו שהשיער התווסף בחום כך הוא גם ישתחרר ממנו ע"י חום,תזוזת השיער ותנועתו תגרום לשיער אליו התחברנו להיתלש וכך יפלו התוספות,ריבוי נקודות החיבור גורם ללקוחה תחושת אי נוחות.

הלחמה קרה/לייזר (לא עושה)

שיטת החיבור זהה לשיטה של הקרטין/דבק פולימרי-רק שהמכשיר איתו משתמשים קר,ברגע שלוחצים על החיבור עם המכשיר "המיוחד" עובר גל אולטרסוניק ונותן מכת חום אדירה לשיער וממיס את הקרטין-בשחרור המכשיר הוא שוב קר-מבחינת הלקוחה אין משמעות אם השיטה היא עם מלחם קר/חם-החיבור נשאר אותו חיבור פשוט.

שזירות,הדבקה(לא עושה)

שיטות שחלפו מהעולם-ולא ארחיב בנושא.

 

הזמיני תור עכשיו